اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اصفهان از فردا شاهد افزایش ابر و بارش‌های رگباری خواهد بود

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز یکشنبه تا روز دوشنبه بر روی استان، شاهد ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش‌های رگباری به ویژه در مناطق غرب و شمال استان خواهیم بود.

اصفهان از فردا شاهد افزایش ابر و بارش‌های رگباری خواهد بود

فاطمه زهرا سیدان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی امروز است، اظهار کرد: بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان، آسمان صاف تا قسمتی ابری و در بخش‌های غربی گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در ادامه افزود: از روز یکشنبه تا روز دوشنبه سیستم ناپایداری برای مناطق غربی و شمالی کشور فعال خواهد شد که به هر حال استان اصفهان هم از آن متأثر خواهد بود و برای برخی از مناطق به ویژه غرب و شمال استان اصفهان بهتر عمل خواهد کرد.

بارش‌های رگباری مهمان یکشنبه اصفهان

وی ادامه داد: با فعالیت امواج ناپایدار این سیستم بر روی استان، شاهد ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش‌های رگباری به ویژه در مناطق غرب و شمال استان خواهیم بود که در برخی مناطق بارش همراه با رعد و برق و طوفان لحظه‌ای خواهد بود، این شرایط تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

کاهش محسوس دمای اصفهان

سیدان با اشاره به اینکه دمای هوای استان از فردا روند کاهشی خواهد داشت و از بعدازظهر روز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه شاهد افت محسوس دما بین 3 تا 5 درجه سانتی‌گراد در استان خواهیم بود، اعلام کرد: طی 24 ساعت آینده، دمای هوا در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت و دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعات به 31 درجه سانتی‌گراد و فردا در سردترین ساعات به 9 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت آینده، گرم‌ترین نقطه استان، چوپانان با 35 درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه استان، بویین‌میاندشت با 3 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/63112/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول